HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL RENDELNE?

Nálunk a kiszállításhoz az értékbiztosítás mellett, törékeny árú plusz megjelölést és extra csomagbontás opciót is biztosítunk!

Így küldeménye többszörösen is biztosítva van és sértetlenségéről még az átvétel előtt meggyőződhet!

 

A szállítási költség:

 

A 125.000 Ft. alatti termékeknél kedvezményesen

2.990 Ft. + 1.000 Ft csomagbontási szolgáltatás díj / csomag.

A 125.000 Ft. feletti termékeknél kedvezményesen

3.990 Ft. + 1.000 Ft csomagbontási szolgáltatás díj / csomag.

A 200.000. Ft feletti termékeknél kedvezményesen

5.990 Ft. + 1.000 Ft csomagbontási szolgáltatás díj / csomag.

A 350.000. Ft feletti termékeknél kedvezményesen

8.990 Ft. + 1.000 Ft csomagbontás szolgáltatás díja / csomag.

 


 

 

FONTOS INFORMÁCIÓK AMIT ÉRDEMES TUDNIA!

 

ÁTVÉTELKOR MINDIG ELLENŐRIZZE A KÜLDEMÉNY SÉRTETLENSÉGÉT, MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

 

MPL futárszolgálat esetében:

telefon: +3617678282

e-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

 

Az MPL által kézbesített csomagoknál, önnek lehetősége van a csomagot megbontani és a tartalmát ellenőrizni, így az átvétel előtt keletkezett sérülések felismerhetőek és rögzítésre kerülhetnek a könnyebb ügyintézés végett.

 

Amennyiben a csomagban lévő készülék törött vagy más a szállításból adódó fizikai sérülés keletkezett rajta, a csomagot kérjük NE VEGYE ÁT és ennek okát a futárnak jelezze, „SÉRÜLT KÜLDEMÉNY” indoklással.

 

Amennyiben a csomagolás sérült, de a készülékben kár nem keletkezett, ennek tényét a futárnak jelezheti és szükség esetén kérheti annak jegyzőkönyvezését.

 

Mivel az átvétel során az átvevő nyilatkozik a csomagról és annak tartalmáról is, és a felmerülő panaszokat a futárral rögzíttetni kell, ezért az átvételt követően a futárcég és cégünk is „sértetlenül leszállítottnak” tekinti a küldeményt, függetlenül attól, hogy az átvevő élt e a szemrevételezés lehetőségével vagy sem.

 

Csomagbiztosítás (MPL)

A csomagbiztosításnak minden cégnél szigorú ügymenete van. Jellemzően csak a futár jelenlétében rögzített panaszokat lehet eredményesen kezelni. Az átvételt követő 24 órán belül írásban (e-mail) a futárcégnek, illetve cégünknek ( ugyfelszolgalat@posta.hu; tomitvkft@gmail.com ) jelzett panaszok káreseményként kerülnek kivizsgálásra. A szállításból fakadó sérüléseknél, csak a futárcégnek van meg a lehetősége a keletkezett kárt megtéríteni, a csomagbiztosítás jogán. Az ügyintézés felgyorsításához, kérjük mellékeljék az esetlegesen sérült készülék és a sérüléssel megegyező helyen, a csomagolás fényképét is. Az ügymenet lezárása csak a futárcég hivatalos állásfoglalása után lehetséges, ennek időtartamát nem áll módunkban meghatározni, mert minden káresetet egyedileg bírálnak el.

 


 

ExpressOne futárszolgálat esetében:

telefon: +3618777400

e-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

 

Az ExpressOne által kézbesített csomagoknál, önnek lehetősége van a csomagot megbontani és a tartalmát ellenőrizni, így az átvétel előtt keletkezett sérülések felismerhetőek és rögzítésre kerülhetnek a könnyebb ügyintézés végett.

 

Amennyiben a csomagban lévő készülék törött vagy más a szállításból adódó fizikai sérülés keletkezett rajta, a csomagot kérjük NE VEGYE ÁT és ennek okát a futárnak jelezze, „SÉRÜLT KÜLDEMÉNY” indoklással.

 

Amennyiben a csomagolás sérült, de a készülékben kár nem keletkezett, ennek tényét a futárnak jelezheti és szükség esetén kérheti annak jegyzőkönyvezését.

 

Mivel az átvétel során az átvevő nyilatkozik a csomagról és annak tartalmáról is, és a felmerülő panaszokat a futárral rögzíttetni kell, ezért az átvételt követően a futárcég és cégünk is „sértetlenül leszállítottnak” tekinti a küldeményt, függetlenül attól, hogy az átvevő élt e a szemrevételezés lehetőségével vagy sem.

 

Csomagbiztosítás (ExpressOne)

A csomagbiztosításnak minden cégnél szigorú ügymenete van. Jellemzően csak a futár jelenlétében rögzített panaszokat lehet eredményesen kezelni. Az átvételt követő 24 órán belül írásban (e-mail) a futárcégnek, illetve cégünknek ( ugyfelszolgalat@expressone.hu; tomitvkft@gmail.com ) jelzett panaszok káreseményként kerülnek kivizsgálásra. A szállításból fakadó sérüléseknél, csak a futárcégnek van meg a lehetősége a keletkezett kárt megtéríteni, a csomagbiztosítás jogán. Az ügyintézés felgyorsításához, kérjük mellékeljék az esetlegesen sérült készülék és a sérüléssel megegyező helyen, a csomagolás fényképét is. Az ügymenet lezárása csak a futárcég hivatalos állásfoglalása után lehetséges, ennek időtartamát nem áll módunkban meghatározni, mert minden káresetet egyedileg bírálnak el.

 


 

DPD futárszolgálat esetében:

telefon: +3615018200

e-mail: dpd@dpd.hu

 

A DPD által kézbesített csomagoknál, minden esetben szemrevételezze a küldemény csomagolását, mert a csomag felbontását csak annak átvétele után kezdeményezheti, ugyanis onnantól már joga van azt kérnie a futártól, hogy a küldeményt az ő jelenlétében bonthassa fel, tartalmát szemrevételezhesse, az esetlegesen felmerülő panaszát pedig rögzítsék.

Ez azért nagyon fontos, mert a DPD jellemzően csak a futár jelenlétében rögzített panaszoknál fogadja el, hogy a káresemény még az átvétel előtt következett be. Amennyiben a csomagolás sérült, de a készülékben kár nem keletkezett, ennek tényét a futárnak jelezheti és szükség esetén kérheti annak rögzítését (akár elektronikusan is, a futár készülékében).

 

Amennyiben egy termék csomagolása és vélhetően a tartalma is megrongálódott, a futárnak még a kiszállítás előtt ellenőriznie és jegyzőkönyveznie kell a küldeményt, ezért ilyen esetekben a csomagbontásnak még az átvétel előtt meg kell történnie, ugyanis csak így van lehetőség egy esetlegesen törött készülék átvételéből adódó kellemetlenségeket elkerülni.

Mivel az átvétel során az átvevő nyilatkozik a csomagról és annak tartalmáról is, és a felmerülő panaszokat a futárral rögzíttetni kell, ezért az átvételt követően a futárcég és cégünk is „sértetlenül leszállítottnak” tekinti a küldeményt, függetlenül attól, hogy az átvevő élt e a szemrevételezés lehetőségével vagy sem.

 

Csomagbiztosítás (DPD)

A csomagbiztosításnak minden cégnél szigorú ügymenete van. Jellemzően csak a futár jelenlétében rögzített panaszokat lehet eredményesen kezelni. Az átvételt követő 24 órán belül írásban (e-mail) a futárcégnek, illetve cégünknek ( dpd@dpd.hu; tomitvkft@gmail.com ) jelzett panaszok káreseményként kerülnek kivizsgálásra. A szállításból fakadó sérüléseknél, csak a futárcégnek van meg a lehetősége a keletkezett kárt megtéríteni, a csomagbiztosítás jogán. Az ügyintézés felgyorsításához, kérjük mellékeljék az esetlegesen sérült készülék és a sérüléssel megegyező helyen, a csomagolás fényképét is. Az ügymenet lezárása csak a futárcég hivatalos állásfoglalása után lehetséges, ennek időtartamát nem áll módunkban meghatározni, mert minden káresetet egyedileg bírálnak el.