A weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élmény érdekében. Bővebben olvashat erről az adatvédelmi nyilatkozatunkban.
RENDBEN
XS SM MD LG XL
LG és Samsung TV-k garantáltan a legjobb áron!

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Future Tom Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által a www.tomitv.hu Webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló), valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által üzemeltetett www.tomitv.hu webcímen található elektronikus piactéren keresztül történik.

Az ÁSZF IDE kattintva pdf formátumban letölthető.

Szolgáltató:

A Future Tom Kft., mint Szolgáltató adatai:

Cégnév:

Future Tom Kft.

Székhely:

9121 Győrszemere, Rózsa utca 9.

Ügyvezető:

Gazdagi László

Cégjegyzék szám:

Cg.08-09-031333., bejegyezte a Győri Törvényszék Cégbírósága

Adószám:

27079665-2-08

Bankszámlaszám

10300002-13133449-00014908 (MKB Bank)

 

Elérhetőségek:

Ügyintézési hely

 

Levelezési cím


9121 Győrszemere, Rózsa utca 9.

Telefon:

+36 70 6126160

E-mail:

futureromkft@gmail.com


Személyes ügyintézés helye:

 

Cím


9121 Győrszemere, Rózsa utca 9.

Telefon:

+36 70 6126160

 

  1. Termékinformáció

Új termékeink forgalmazása mellett, weboldalunkon és üzletünkben túlnyomó részt olyan ellenőrzött minőségűkereskedői garanciával forgalmazott cikkek kerülnek értékesítésre, melyek bár minőségükben megegyeznek az új termékeknél megszokott minőséggel (néhány jelzett kivételtől eltekintve), de nem minősülnek új termékeknek, mivel azok vagy a gyártó által kezelt és újra csomagolt hibátlan termékek, vagy olyan csomagolássérült termékek, ahol maguk a készülékek hibátlanok, esetenként beszámított vagy kereskedő által visszavett hibátlan termékek, illetve bemutató darabok.

Amennyiben a termékek adatlapján nem szerepel az "új termék" megjelölés, úgy azok a fent említett egyéb kategóriákba tartoznak. Az egyes termékinkről (a weboldalunk kapcsolat fül alatti részében közöltek szerint, a megjelölt időpontokban) további tájékoztatást kérhet munkatársainktól.

Minden egyes terméket forgalomba helyezés előtt saját szervizünkben letesztelünk, mivel a hibátlan állapot biztosításához a forgalmazó és cégünk is igénybe vehet szervizszolgáltatásokat. Szakértő kollégáink minden esetben ellenőrzik a termékek minőségét és az elérhető funkciók rendeltetésszerű működését.

A hibátlantól eltérő állapotú termékeink érték-csökkentett kategóriákban kerülnek értékesítésre, a használatot is befolyásoló hibákat pedig feltüntetjük, illetve azokról tájékoztatást adunk.

A termékeknél alkalmazott kedvezmények úgy lettek kialakítva, hogy azok illeszkedjenek az adott termék kategóriájához, és az olyan élvezeti értéket nem befolyásoló hibákat is ellensúlyozzák, mint például egy apróbb karc vagy egy kisebb méretű kopás a készülék nem látható részén. Az egyes termékek állapotáról munkatársainktól kérhet visszajelzést.

Érték-csökkent termékek

Szépséghibás, esetleg a használatot is befolyásoló hibával rendelkező készülékek kategóriája.

Oka esetenként eltérhet: lehet fizikai sérülés, esztétikai hiba, esetleg a használatot nagymértékben nem befolyásoló műszaki hiba, például valamelyik csatlakozó nem működik, stb. Az értékcsökkenés okát, általában az adott termék adatlapja tartalmazza. Munkatársainknál további tájékoztatás is kérhető.

Minden egyes terméket forgalomba helyezés előtt saját szervizünkben letesztelünk, ellenőrizzük az elérhető funkcióit, esetenként javítjuk, és csak ezt követően kerül értékesítésre, érték-csökkent termékként.

  1. A szerződés létrejötte, a megrendelés menete

2.1.) Általános tudnivalók:

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. 

A Future Tom Kft. online piactéren történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.

- A Future Tom Kft. online piactéren történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

- A Future Tom Kft. online piactér szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

- A megrendelés leadását követően a Future Tom Kft. a rendelést haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belüli visszaigazolja. Amennyiben ezen visszaigazolás, azaz fogyasztó ajánlatának vállalkozó általi elfogadása a megadott határidőn belül nem történik meg, vagy vállalkozó visszautasító nyilatkozatot tesz, úgy felek között a szerződés nem jön létre. A szerződés a visszaigazolás (visszaigazoló e-mail) az Ön elektronikus postafiókjába történő megérkezésével (hozzáférhetővé válásával) jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 azaz öt évig őrzi.

- A szerződés nyelve magyar.

- A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

- Ügyfélszolgálat: Future Tom Kft.

2.2. Regisztráció

- A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött linkre kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet.

- A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az Ügyfél által a regisztrációban megadott adatok kerülnek a számlára. Hibás, rosszul kitöltött, helytelenül megadott számlázási adatok miatt cégünk felelősséget nem vállal, számlát módosítani nem tud. A megrendelés leadása előtt a Vásárló áttekintheti a megrendelése adatait.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A regisztrációval kapcsolatos adatkezelési szabályzatot IDE kattintva érheti el.

2.3. Megrendelés

- A megvásárolni kívánt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. A legtöbb tv készükében elektronikus használati utasítás érhető el. (lásd :E-manuál). Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

- A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg és minden esetben tartalmazza a mindenkori magyar jogszabályokban foglalt általános forgalmi adót. Mivel az általunk forgalmazott termékek „használtnak” minősülnek, ezért a legtöbb esetben az áfa tartalom 0% , (különbözet szerinti adózás -használt cikkek esetében) Héa-irányelv 282-292.

- A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

- A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.)

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Megrendelés feladására a Future Tom Kft. online piactérben a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően az oldalon található „Kosárba” gomb használatával helyezheti kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal tetején található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma is törölhető („Kosár kiürítése”). Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább az átvételi módokhoz” feliratra kattintva a megjelenő felületen be kell jelentkeznie a Weboldalra, hogy megrendelését leadhassa. Ezt követően választani tud az átvételi módok közül, illetve meg tudja adni a számlázási és szállítási adatokat. Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi módot, akkor a „Tovább a fizetési módokhoz” gombra kattintva választani tud, hogy hogyan kívánja kiegyenlíteni a megrendelésének végösszegét. Ha választott a fizetési módok közül, akkor a „Tovább az adatok ellenőrzéséhez” gombra kattintva egy összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez.

A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére „Megrendelés elküldése” feliratra kattintást követően kerül sor.

A rendelés leadása tehát a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére - a távollévők közötti szerződés alapján - fizetési kötelezettséget keletkeztet!

- A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

2.4. Szállítási és fizetési feltételek

A web áruházban megrendelt termék átvétele kétféle módon történhet:

1.) Személyes átvétel a 9121 Győrszemere, Rózsa utca 9. szám alatti depóban.

2.) Házhozszállítással: a házhoz szállítani kért terméket egyes esetekben a Megrendelővel előre egyeztetve cégünk saját maga szállítja ki, minden más esetben a Magyar Posta Zrt. által futárszolgálattal került kézbesítésre.

A Magyar Posta Zrt. szabályzatát ezen a linken keresztül éri el: https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_ASZF01_ASZF.pdf

 

 

A Magyar Posta Zrt. szállítóra az alábbi szállítási korlátozások érvényesek:

Magyar Posta Zrt.

Súlykorlátozás:

40kg

Méret korlátozás:

240x240x240cm Hosszúság, szélesség és magasság összege nem haladja meg a 300 cm-t

Kosár összérték korlátozás:

legfeljebb 999 999 Ft

Tájékoztatjuk a Megrendelőket, hogy a megjelölt méretkorlátozás és a nagyabb méretű termékek sérülésveszélye miatt 75" felett nem szállítunk ki terméket.

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja, ha az a termék a díjmentes szállítási kategóriába tartozik. Amennyiben a szállítás nem díjmentes, a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerül. Az Ügyfél az aktuális szállítás díjról a díjkalkulátoron keresztül tájékozódhat. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja!

Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít az Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A Weboldal Szolgáltatások menüpont Házhoz szállítás linkje alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel. A megrendelt termék(ek) kiszállítása a megrendelés visszaigazolásától számított 2 és 30 munkanap közötti időben történik.

- Fizetési módok:

Ön az alábbi fizetési formák közül választhat:

 

3. Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról

KÉRJÜK, FIGYELMESEN OLVASSA EL!

Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (fogyasztó), 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Nem illeti meg a Vásárlót elállási jog:

 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így például:

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát a következőképpen közölheti:

 

 

9121 Győrszemere, Rózsa utca 9.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelöltek szerint bármely módon közli elállási/felmondási szándékát. A Korm.r.-ben biztosított elálláshoz szükséges nyilatkozat közlésének formáját (a fent megjelöltek közül) Ön szabadon megválaszthatja.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni, kivéve, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Személyes ügyintézés esetén székhelyünkre vissza tudja vinni a terméket.

A termék visszaküldésével, visszaszolgáltatásával felmerült közvetlen költségek kizárólag Önt terhelik. A terméket a 9121 Győrszemere, Rózsa utca 9. szám alatti címre kell visszaküldeni.

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a személyesen közölt elállástól számított/ ügyfélszolgálaton keresztül telefonos közléstől számított/ az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett valamennyi szolgáltatás vételárát. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, elállás esetén a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ez a szabály nem vonatkozik arra az esetre, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesíteni fogjuk Ön felé.

4. Jótállás, szavatosság: A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

4.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Future Tom Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

 

4.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

4.3. Jótállás

Az újnak nem minősülő, érték-csökkentett termékeinkre, a használt termékek kereskedelmére vonatkozó jogszabályok vonatkoznak. Ezen termékek vonatkozásában is fennáll a vásárlónak a jelen ÁSZF-ben meghatározott kellékszavatosságra vonatkozó jogosultságok azzal, hogy az Önnel az értékesítéskor ismertetett hibákkal kapcsolatban reklamációval nem élhet. A használt árucikkek vonatkozásában kellékszavatossági jogát 1 éven belül érvényesítheti.

A termékeinkre teljes-körű garanciát vállalunk, ami egyrészt azt jelenti, hogy a készülékek állapotát minden esetben ellenőrizzük, így szavatolni tudjuk, hogy rendeltetésszerűen működöd készülékek kerülnek átadásra, másrészt az ettől eltérő állapot kijavítását, a garancia feltételeiben foglaltak szerint, a vásárlástól számított 1 éven belül, illetve a garancialapon jelölt időpontig, díjmentes szervizszolgáltatással biztosítjuk.

Az alábbiakban a jogszabályi előíráson alapuló jótállásból fakadó jogait foglaltuk össze:

A jogszabályon alapuló jótállás keretében milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján köteles jótállásra.

Jótállási igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania.

A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ön a jótállás alapján kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A jótállás alapján az igényeit a szerződés teljesítésétől számítva a termék vételárától függően 1 éves, 2 éves, 3 éves jogvesztő határidőn belül érvényesítheti. A jogszabály által biztosított jótállási időtartamot a 2. bekezdés tartalmazza.

Fentiektől eltérően a gyártó többletkötelezettséget vállalhat a jótállási időtartam vonatkozásában.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Üzlet, átvevőpont nyitvatartási időben:

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát helyben azt az Ügyfélnek átadja.

E-mailben közölt panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

Amennyiben az esetleges fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló fordulhat:

 

 

 

 

 

 

 

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

A weboldal tartalmaz olyan linkeket, melyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek át. Ezek további szolgáltatók tevékenységéért, megjelenített információiért Szolgáltató nem vállal felelősséget, a Vásárló ezen oldalakat saját felelősségére használja.

Adatkezeléssel kapcsolatos jogai megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint – a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

Jogorvoslatért fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz is (cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., telefon: 0613911400, fax: 0613911410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, web: www.naih.hu)

Az adatai jogellenes kezelésével, vagy az adatbiztonság követelményének megszegésével az adatkezelő által, vagy az adatfeldolgozó által okozott kárt az adatkezelő köteles megtéríteni. Ha az adatkezelő az adatai jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével a személyiségi jogait megsérti, sérelemdíjat követelhet.

Győrszemere, 2024. január 12.

 

Márkáink
samsung
lg
sony
philips
panasonic
grundig