XS SM MD LG XL
LG és Samsung TV-k garantáltan a legjobb áron!

 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL RENDELNE?

A szállítási költség:

A 125.000 Ft. alatti termékeknél kedvezményesen

4.990 Ft / csomag.

A 125.000 Ft. feletti termékeknél kedvezményesen

5.990 Ft / csomag.

A 200.000. Ft feletti termékeknél kedvezményesen

7.990 Ft / csomag.

A 350.000. Ft feletti termékeknél kedvezményesen

11.990 Ft / csomag.

 


 

 

FONTOS INFORMÁCIÓK AMIT ÉRDEMES TUDNIA!

 

ÁTVÉTELKOR MINDIG ELLENŐRIZZE A KÜLDEMÉNY SÉRTETLENSÉGÉT, MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

 

MPL futárszolgálat esetében:

telefon: +3617678282

e-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

 

Az MPL által kézbesített csomagoknál, amennyiben a készülék csomagolásán durva sérülést tapasztal, ami feltételezi, hogy a belső tartalom megsérült, abban esetben kérjük, hogy az átvétel után még a futár jelenlétében bontsa ki a csomagot és az áru sérülése esetén kérje a sérülés jegyzőkönyvbe vételét.

 

Amennyiben a csomagban lévő készülék törött vagy más a szállításból adódó fizikai sérülés keletkezett rajta, a csomagot kérjük NE VEGYE ÁT és ennek okát a futárnak jelezze, „SÉRÜLT KÜLDEMÉNY” indoklással.

 

Amennyiben a csomagolás sérült, de a készülékben kár nem keletkezett, ennek tényét a futárnak jelezheti és szükség esetén kérheti annak jegyzőkönyvezését.

 

Mivel az átvétel során az átvevő nyilatkozik a csomagról és annak tartalmáról is, és a felmerülő panaszokat a futárral rögzíttetni kell, ezért az átvételt követően a futárcég és cégünk is „sértetlenül leszállítottnak” tekinti a küldeményt, függetlenül attól, hogy az átvevő élt e a szemrevételezés lehetőségével vagy sem.

 

Csomagbiztosítás (MPL)

A csomagbiztosításnak minden cégnél szigorú ügymenete van. Jellemzően csak a futár jelenlétében rögzített panaszokat lehet eredményesen kezelni. Az átvételt követő 24 órán belül írásban (e-mail) a futárcégnek, illetve cégünknek ( ugyfelszolgalat@posta.hu;futuretomkft@gmail.com ) jelzett panaszok káreseményként kerülnek kivizsgálásra. A szállításból fakadó sérüléseknél, csak a futárcégnek van meg a lehetősége a keletkezett kárt megtéríteni, a csomagbiztosítás jogán. Az ügyintézés felgyorsításához, kérjük mellékeljék az esetlegesen sérült készülék és a sérüléssel megegyező helyen, a csomagolás fényképét is. Az ügymenet lezárása csak a futárcég hivatalos állásfoglalása után lehetséges, ennek időtartamát nem áll módunkban meghatározni, mert minden káresetet egyedileg bírálnak el.

 


 

 

 


 

 

 

Márkáink
samsung
lg
sony
philips
panasonic
grundig