A 125.000 Ft. alatti termékeknél kedvezményesen
4.990 Ft / csomag.
A 125.000 Ft. feletti termékeknél kedvezményesen
5.990 Ft / csomag.
A 200.000. Ft feletti termékeknél kedvezményesen
7.990 Ft / csomag.
A 350.000. Ft feletti termékeknél kedvezményesen
11.990 Ft / csomag.
ÁTVÉTELKOR MINDIG ELLENŐRIZZE A KÜLDEMÉNY SÉRTETLENSÉGÉT, MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
MPL futárszolgálat esetében:
telefon: +3617678282
e-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Az MPL által kézbesített csomagoknál, amennyiben a készülék csomagolásán durva sérülést tapasztal, ami feltételezi, hogy a belső tartalom megsérült, abban esetben kérjük, hogy az átvétel után még a futár jelenlétében bontsa ki a csomagot és az áru sérülése esetén kérje a sérülés jegyzőkönyvbe vételét.
Amennyiben a csomagban lévő készülék törött vagy más a szállításból adódó fizikai sérülés keletkezett rajta, a csomagot kérjük NE VEGYE ÁT és ennek okát a futárnak jelezze, „SÉRÜLT KÜLDEMÉNY” indoklással.
Amennyiben a csomagolás sérült, de a készülékben kár nem keletkezett, ennek tényét a futárnak jelezheti és szükség esetén kérheti annak jegyzőkönyvezését.
Mivel az átvétel során az átvevő nyilatkozik a csomagról és annak tartalmáról is, és a felmerülő panaszokat a futárral rögzíttetni kell, ezért az átvételt követően a futárcég és cégünk is „sértetlenül leszállítottnak” tekinti a küldeményt, függetlenül attól, hogy az átvevő élt e a szemrevételezés lehetőségével vagy sem.
Csomagbiztosítás (MPL)
A csomagbiztosításnak minden cégnél szigorú ügymenete van. Jellemzően csak a futár jelenlétében rögzített panaszokat lehet eredményesen kezelni. Az átvételt követő 24 órán belül írásban (e-mail) a futárcégnek, illetve cégünknek ( ugyfelszolgalat@posta.hu;futuretomkft@gmail.com ) jelzett panaszok káreseményként kerülnek kivizsgálásra. A szállításból fakadó sérüléseknél, csak a futárcégnek van meg a lehetősége a keletkezett kárt megtéríteni, a csomagbiztosítás jogán. Az ügyintézés felgyorsításához, kérjük mellékeljék az esetlegesen sérült készülék és a sérüléssel megegyező helyen, a csomagolás fényképét is. Az ügymenet lezárása csak a futárcég hivatalos állásfoglalása után lehetséges, ennek időtartamát nem áll módunkban meghatározni, mert minden káresetet egyedileg bírálnak el.